Tenta och eftertentamys

Idag hade jag tredje och sista tentan för denna termin. Två av delproven kändes bra idag men den tredje kan gå hur som helst, succé eller fiasko. Efter tentan åkte jag och Elin på McDonalds och tröståt lite och sen var allt bra igen, haha. Efter det tog huvudvärken över så det blev en lång pn på typ två timmar sen fick jag stressa med middan innan jag gick in til stan för att ta bussen till Paulina. Där var även Frida och vi åt pepparkakor och gifflar, drack julmust, lyssnade på julmusik samt bakade lussekatter. Sen blev det dax att kolla på idol-finalen, jag som har följt idol slaviskt i år var bara tvungen att se och då anslöt även Elina. Så mysigt och trevligt att göra något med några klasskompisar utanför plugget!
Nu är jag hemma och har lagt mig på sängen, har fastnat i svt's öppna arkiv såg klart Pippi Långstrump igår så nu är det Vi på Saltkråkan jag ser. Ska se några avsnitt nu innan ögonlocken blir alldeles för tunga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0