Mitt 2015.

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Något som jag absolut inte hade gjort förut detta år är ju självklart att jag har köpt en egen lägenhet och flyttat hemifrån och till en annan stad. Sen att börja plugga på universitet är ju helt nytt också. Meddelat mitt första jobb att jag inte kunde jobba kvar på grund av ryggen, eller jag föreslog en lösning på problemet men de ville inte godta den så då slutade jag. Tog skoterkörkortet där i början på året. Listan kan säker göras längre än så här men det går räcka. 

 
Genomdrev du någon stor förändring? Oj svår fråga! Självklart har jag mognat mer nu när jag har flyttat hemifrån annars kan jag inte komma på något..

 

Vilket datum kommer du alltid att minnas? 29 juni då jag fyllde 20 år var väl en rätt så stor dag. Sen 9 september då jag träffade Rasmus kommer jag nog att minnas en lång tid framöver.

 

Vilka länder besökte du? Jag var i USA i Fort Lauderdale när det nya året började. Sedan hann jag även med att besöka Grekland, Rhodos med mamma, mormor, Marianne och Mariannes mamma. Det blev även en weekend till Storbrittanien, London med pappa.

 
 
Bästa köpet? Det måste ju ändå vara lägenheten men det finns mycket annat också som också har varit väldigt bra till exempel mobiltelefonen.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag vågade ta steget att flytta till Umeå och börja plugga på universitetet, jag hade nog inte kunnat bli mer redo än jag var och allt känns toppen!

 

Vad önskar du att du gjort mer? Resa kan man aldrig få för mycket av. Våga säga ifrån när något känts fel eller då det har blivit för mycket borde jag också ha gjort mer. 

 

Favoritprogram på TV? Gaah, det går ju inte att välja bara ett program. The Bachelor, Bonde söker fru, Svenska Hollywoodfruar, Paradise Hotel, Farmen, Idol, ja listan kan göras lång. Har jag väl börjat se så måste jag se alla avsnitt annars går det inte och alla blir mina favoriter för tillfället. 

 

Bästa boken du läste i år? Jag kommer faktiskt inte ihåg vilken som var bäst. Tog med mig ett gäng till USA som jag läste ut på bara några dagar men kommer inte ihåg nån nu. Den sämsta kan jag däremot säga vilken det är, Mannen som slutade ljuga. En otroligt seg bok som jag hållt på med i snart ett år men som jag bara hunnit halvvägs. Hade höga förhoppningar på den men de har tyvärr inte uppfyllts. 

 

Största musikaliska upptäckten? Haha har lyssnat mycket på Astrid Lindgren på Spotify i år.

 

Vad var din största framgång på jobbet 2015? Denna fråga kan vi nog faktiskt lämna :)))

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har nog varit lite periodvis men i överlag tror jag att jag har varit gladare.

 

Vad spenderade du mest pengar på? Lägenheten helt klart, både själva köpet men sen också alla möbler och sånt. Sen kommer nog all shopping jag gjorde i USA och i London.

 

Vad är du peppad för inför nästa år? Jag är extremt peppad på skolan. Äntligen kommer vi bara vara vår "klass" och vi ska läsa svenska, matematik och engelska till våren, det ser jag väldigt mycket fram emot. Är spänd och nyfiken på vilken väg mitt och Rasmus förhållande tar, jag hoppas att jag kommer att få spendera hela året med honom och att allt kommer bli superbra. Sommaren är jag också spänd på, det finns så mycket som är klart men ändå so oklart att jag bubblar inombords av lycka. Sen kommer ju Sofia hem till sommaren, usch vad jag längtar efter henne.

 Avslutar med en bild på min fina. Saknar honom så, bara fyra dagar kvar nu tills vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0