Lugn julhelg.

Har haft ett par lugna dagar hemma nu med julfirande. Det har nog varit det lugnaste julfirandet någonsin med undantag från förra julen då vi inte firade alls riktigt. Det har faktiskt varit sätt så skönt men nu börjar jag bli rastlös. Igår kom bästa Agnes hem så fick äntligen krama om henne. Elin och Sandra kom också förbi så vi hade en liten tjejkväll. Supermysigt och skönt att få umgås med dom.
Idag är det måndag och idag ska jag göra något vettigt. Tenta nästa vecka så måste börja sätta igång att plugga till den. Sitter på bibblan nu och väntar på Hanna för vi ska plugga gärnet nu några timmar. Efter lunch ska jag på ansiktsbehandlings hos Mona som jag fick i julklapp och ikväll blir det hockey och middag på O'learys. (Hoppas mormor inte läser min blogg nu så hon vet vad som händer ikväll för det ska vara en överraskning haha).
 
Åt trerätters dagen innan julafton och efterrätten bestod av detta - hur gott!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0