Första december

Äntligen är bästa och mysigaste månaden på året här. Nu saknar jag bara snön sen är nästan allt perfekt. Har försökt fotat lite i lägenheten men det blir verkligen inte bra så det blir inga bilder haha. 
I veckan har jag fullt upp, tenta igen på fredag. Ingen rast och ingen ro och tentaångesten är här som vanligt, denna känsla kommer nog alltid att finnas där. Inför första och andra tentan så lyckades jag plöja igenom alla Johan Falk-filmerna och nu inför denna tenta sitter jag och ser Pippi på svt:s öppna arkiv, så mycket roligare. Men nä nu ska jag nog göra något vettigt och plugga lite.
 
Enda bilden från läggan som jag är nöjd med trots att den inte visar särskilt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0