Christmas is coming!

På fredag får jag jullov, eller ja på universitetet så är bara de röda dagarna lov men vi har inga lektioner eller föreläsningar under jul och nyår så jag säger att det är jullov. Kommer dock bli självstudier då vi har tenta redan sjunde januari. I huvet tog jag julledigt redan förra veckan så istället för att läsa inför föreläsningar har jag gjort annat. Till exempel idag har jag tvättat, städat, lagat mat och packat. Nu ikväll myser jag med Rasmus framför teven, sista avsnittet av bonde söker fru bland annat, och en himla massa julfika och julgodis som vi har gjort. En väldigt bra onsdag med andra ord.

Mitt och Sandras julbak från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0