Måndag.

Började dagen med en lång sovmorgon och lite Walking Dead. Hade tänkt spendera dagen i sängen men då frågade Linnea om jag ville umgås med henne. Jag tyckte det lät som en bra idé så jag hoppade på cykeln och trampade  in till stan. Vi strosade lite på stan innan vi gick till badhusparken och satte oss på en gräsplätt och njöt av den sista lilla sommarvärmen vi har kvar. Tiden flög förbi och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Den tjejen är faktiskt ganska bra. Eller rättare sagt, hon är jättebra. När klockan närmade sig middagstid så cyklade jag hem och sen jag kom hem har jag suttit i soffan inpackad i en filt och några koppar te. En otrevlig förkylning är på g och det har jag inte tid med just nu.

Kommentarer
Postat av: cassie

Sjukt fin blogg :D

Svar: Men tackar :-)
malinisakssons.blogg.se

2014-09-08 @ 13:17:36
URL: http://cassiie.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0