Kiss me hard before you go.

Igår var jag i Luleå med Alexanders familj hela dagen. Blev några kronor fattigare men det var det värt. Tror jag är helt redo för Turkiet nu. När jag kom hem tog jag en kort pn sen var det bara och byta om och dra vidare till jobbet. Bandet som spelade spelade inte allt för länge vilket var skönt för jag var hur trött som helst och var inte så speciellt sugen på att jobba. När jag kom hem såg jag film med familjen innan jag kröp i säng med Alexander bredvid mig. 
Idag har jag hunnit plugga lite innan vi åkte och hälsade på gammelfarmor. Har nyss kommit hem så nu måste jag plugga gärnet. Ska strax på kalas för Alexanders lillasyster Tilda så jag måste få något gjort innan jag åker. Hela veckan kommer också bestå av plugg så ni kommer inte få höra så mycket av mig till veckan. SkönT.
 
Spaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0