Tjabba, tjena, Hallå!

Min förkylning har blivit sämre och jag är hur trött som helst men kan ändå inte sova. Var hos läkarn igår och fick utskrivet lite mediciner så inom en vecka hoppas jag på att bli bättre. Febern är i alla fall borta till största del så nu är det bara hostan, snuvan, öroninflammationen och ögoninflammationen som ska bekämpas. Sakta men säkert går det och idag var jag till och med på jobbet. Tur att säsongen inte riktigt har dragit igång än så det inte är allt för mycket att göra.
I morgon är det en vecka sen jag tog studenten och jag har fortfarande svårt att ens förstå det. Har inte tagit tag i och fixat några bilder men jag tänkte att jag kunde dela med mig av några från p-town som de har fotat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0