Hemma!

Äntligen är jag på svensk mark igen! Vi landade på kallax lördagkväll och det var såå skönt att komma hem, somnade nästan direkt jag la huvudet på min kudde och jag sov som en prinsessa hela natten.
Gårdagen ägnade jag åt att packa upp väskan, hänga med Hanna och pratat om allt som har hänt den senaste tiden, kollat in bilen vi ska åka med till balen, myst med Alexander och familjen. 
Idag har jag hunnit sola lite på morgonen men det var kallt så det blev inte så länge och lagt in bilderna på datorn från resan så ikväll eller i morgon kommer det en bildbomb. Nu ska jag trampa iväg till skolan och ikväll kommer jag mysa på södra hamn med mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0