Busy

Har inte tid att sitta inne vid datorn och uppdatera här, jag är ledsen. Vädret är alldeles för bra (29,5 grader i skuggan och klockan är halv sju) så jag vill passa på att njuta av vädret när jag inte jobbar. Jobbar gör jag i stort sett varje dag men det gör ingenting, speciellt inte när lönen rullade in idag. 
I helgen är det pdol i år igen, det blir bara sämre och sämre för varje år som går men ungdomarna från Norge och Lappland invarderar Fårön ändå så jag jobbar hela helgen. I morgon ska jag dock gå ut en sväng med Alles jobb så det blir kul. Annars händer det väl inte så himla mycket annat i mitt liv för tillfället. Återkommer när sommaren är över, typ.
 
Jag och mannen min från helgen som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0