Jullov.

Det blev visst en lite bloggpaus såhär under jullovet. Rätt så skönt ändå. Har faktiskt inte slagit på datorn en enda gång under lovet och mobilen har inte används särskilt flitigt. Under de här nästan tre veckorna har jag hunnit med allt men ändå inget. Har firat jul med min familj på julafton och Alexanders familj på juldagen. Ätit goda middagar både hemma, hos Alexander och i Påle. Firat in det nya året med mina bästa vänner. Läst, läst och läst. Läser för tillfället Hammarbyserien som är huuur spännande som helst. Har varit i Luleå på mellandagsrean med familjen. Har hittat vilken klänning jag ska ha på balen och jag är sjukt nöjd. Jag har även suttit bänkad framför TV:n och hejat fram våra juniorer till ett JVM-silver. Haft sleepover med några av mina brudar. Men det som har betytt mest för mig detta lov är att jag har varit tillsammans med min underbara pojkvän i ett år. Det firades med att jag bjöd på middag och han bjöd på bio. Vi såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, den var fantastiskt bra måste jag säga. De sista timmarna av lovet ska jag njuta av till hundratio procent och förhoppningsvis lyckas jag komma i säng i någorlunda tid för i morgon är det skola. Igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0