Weekend.

Fredag: Efter en jobbigt skoldag gick jag till stan och köpte en liten alla hjärtans dag-present till mitt hjärta. Han hämtade sedan upp mig och vi åkte hem till mig. Gjorde oss i ordning sen kom Frej och Linnea och hämtade oss. Vi rullade mot Luleå och O'learys. Käkade en underbart god trerätters och njöt av maten och sällskapet, såklart.
Lördag: Tog en liten sovmorgon innan jag åkte in till stan och mötte upp Linnea, Sandra och Sofia. Vi gjorde "FUCK CANCER"-armband som välgörenhet för cancerdrabbade. Köpte även ett för att stödja alla som drabbas av cancer. Gu' vikken underbar känsla att kunna hjälpa till på ett eller annat sätt. När vi hade pärlat i några timmar åkte jag hem, tog en pn och drog sedan till jobbet några timmar. Avslutade kvällen hos Alexander och somnade i soffan framför lite repriser av OS som jag missade under dagen.
Söndag: Ställde väckarklockan så jag inte missade herrarnas stafett idag. Guld blev det också. Damerna igår, herrarna idag, heja Sverige! Saker som jag också har hunnit med idag är skottat, promenerat, pluggat och kollat på några missade avsnitt av The following.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0