The United States of America del fem.

Veckan i Miami var helt fantastisk. Vi hann med mycket men ändå hann vi ta det lugnt. Under vår vecka i New York så var det regn och åska i Miami men när vi kom så fanns det inget tecken av det. Fotade inte särskilt mycket denna vecka vilket jag ångrar såhär nu i efterhand. 

Dag ett checkade vi lite snabbt in läggan och dess pool. Hur najs som helst och varje eftermiddag spenderades vid poolen. Vi besökte även Miami Beach en snabbis och jag tog mig ett dopp med några hajar som simmade förbi en meter ifrån. Kvällen avslutades på Aventura Mall med shopping.
Dag två i Miami skaffade jag mig en tatuering av denna snubbe. Jag måste nog ha varit världens jobbigaste kund som grät och skakade men han lyckades väldigt bra ändå och jag blev skitnöjd. 
Pappas bild av den fina utsikten från lägenhetsområdet. Åh vad jag längtar tillbaka.
En av dagarna åkte vi till Miami Seaquarium där vi fick mysa med de små (läs: stora) djuren. Hur mysigt som helst med ett dopp tillsammans, vill göra det igen!
Dagen efter det tog vi bilen och åkte långt ut i bushen och hälsade på dessa djur. Åkte svävare, njöt av den fina naturen och höll i en minikrokodil.
Annars så hänge vi mest på standen och livet var på topp. Läste böcker, solade, badade och så vidare, helt perfekt med andra ord.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om bilden men detta var i alla fall sista morgonen och solen hade knappt orkat upp innan det var dax att bege sig hemåt.
Med denna bild avslutar jag nu resan till Amerika. Det blev en lång och utdragen följetong av bilder från denna resa men nu är den slut. SkönT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0