Lördag och söndag.

I går var det jättefint väder ute, man börjar ju nästan bli lite bortskämd. Jag, Linnea, Alexander och Frej gick på stan, både jag och grabbarna shoppade lite inför sommaren. Vi käkade lunch sen gick vi ner till badhusparken och åt jordgubbar och pratade om allt. Efter det åkte jag hem, tog en dusch och sen en powernap. Drog sen till jobbet några timmar och var hemma efter midnatt och då störtade jag i säng med Alle bredvid mig.
I dag på morgonen åt vi superfrulle, såg människor äta skorpionspindlar på fear factor och chillade mest. När Alle for hem så cyklade jag in till stan med Hanna där vi bara gick runt en snabbis. Sen jag kom hem så har jag läst klart svenskaboken som jag nu ska skriva om. Sista svenskauppgiften för alltid tror jag? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0