En tisdag i början på april.

Det var typ minusgrader idag när jag cyklade till skolan och det gjorde inte humöret särskilt bra. Men har i alla fall fått ledigt på fredag så jag kan fara till fjällen. Efter skolan cyklade jag upp till Acusticum och åt lunch där innan jag rullade hemåt. Sen jag har kommit hem har jag suttit med gymnasiearbetet igen och korrigeringarna och man får ju sinne när tekniken inte fungerar. Fick dock ett glädjande samtal mitt i allt, har fått jobb under påsk på Reklam City och förhoppningsvis ännu mer i framtiden. Nu har jag precis sett ett nytt avsnitt av The following och längtar hur mycket som helst till nästa tisdag och nästa avsnitt. Tyvärr har jag fortfarande kvar lite plugg innan jag kan ta lov så jag ska sätta igång med det nu. 
 
Bjuder på ett ekorr-smile.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0