We'll be raising our hands, shining up to the sky.

Det har varit en riktigt lång helg, i fredags gick jag skola 13.20-13.50 så det var typ inte ens värt att fara dit. Sen blev det helg och sen spenderades såklart med mina fina vänner och min fina pojkvän. Idag har jag inte varit i skolan alls, eftersom min klass är bäst så fixade vi ledigt idag.Dagen till ära bakade jag limpa med mormor och det blev supergott så det kommer jag definitivt göra om. Mamma och pappa har kommit hem från Budapest och jag har fått godis även fast jag inte äter det. Sen gjorde jag något som jag mest troligt kommer att ångra, jag har anmält mig till högskoleprovet, gaaah jag är redan nervös. Nu ska jag läsa lite ur engelskaboken sen ska jag sussa, i morgon är det tyvärr skola igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0