En helg.

I fredags tittade jag och några tjejer på idol sen åkte vi in till stan och körde bilkurragömma med killarna. När vi var klara kring ett så stupade jag i säng direkt jag kom hem. 
I går så tog jag en lång sovmorgon och allmänt lugnt hela dagen då jobb väntade. Ett företag hade firmafest på jobbet så fick agera servitris och diskplockeska från fyra till halv elva. Jag hade tur som inte behövde stanna till två. Åkte sen till Alexander och sov där.
I morse for jag hem för att äta lyxfrukost och fira farsdag vilket inte var helt fel. Efter det pluggade jag lite innan vi åkte till Mio för att kolla på en ny säng. Förhoppningsvis får jag en mysig julklapp av tomten. Sen jag kom hem har jag bara pluggat så jag är i stort sett klar nu så jag har resten av kvällen fri. Det återstår väl och se vad som händer en söndagkväll som denna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0