Helg i Bersika.

Som ni märker är inte blogglusten på topp men nån gång då och då får jag väl ta och slänga in nått inlägg. I fredags åt jag middag med farmor på Golden sen var jag med tjejerna och efter det gick jag till Alexander och sov där. Var där hela lördagen fast vi for hem till mig och såg Luleå vinna över Frölunda och gå vidare till semi. For tillbaka till Alexander och sov där.
Idag har gick jag till Elin där Linnea också var och fotade lite till vår stop-motionfilm. Efter det gick jag tillbaka till Alexander och vi satt ute med hans familj och grillade och mös. Ja som sagt så har i stort sett hela helgen spenderas hos världens bästa kille! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0