Tjugotre, tjugofyra och tjugofem.

Helgen har varit bra. Fredagen spenderades med mina vänner. Vi spelade spel, såg film och diskuterade djupa saker. Lördag sov jag bort halva dagen. Sen var det dax för mammas 40-årsfest så jag ställde upp som chaffis. När jag skjutsat dit alla så for jag och Alexander på Pentryt där jag bjöd honom på middag innan vi for hem till han och såg film. Vi somnade kring midnatt men en timme senare var det bara att hoppa in i bilen och skjutsa hem partyfolket. Var hemma igen halv fem så då var Alexanders säng och famn så otroligt skön att jag somnade direkt. Det blev en lång sovmorgon i morse och dagen kommer att spenderas i soffan framför teven och endast ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0