I study. I take the test. I pass it. I forget what I learned.

Väldigt mycket i skolan nu som är på gång, inlämningar, redovisningar, prov och så vidare. Det mesta ska vara inlämnat nästa vecka och för att inte få panik då och slarvskriva saker så har jag redan börjat. Kan redan nu bocka av en sak. Känns skönt att jag äntligen har skaffat mig lite självdiciplin och inte skjuter upp allt till sista dagen. Om ni undrar varför bloggen inte kommer uppdateras så mycket i veckan och nästkommande vecka så har ni fått höra anledningen varför. Hade tänkt fortsätta med pluggandet nu så senare mot kvällen kan jag mest troligt bocka av en till sak! 
 
Tänk om jag kunde få vara lika brun och fräsch som på bilden ovan? Lycklig tjej som då precis kommit hem från Barcelona.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0